Каталог товарів
UA
Обране

Повернення товару

Магазин "Швейний світ" відповідально ставиться до якості пропонованої продукції, тому ретельно підбирає постачальників.

Право на повернення і обмін товарів належної або неналежної якості гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Умови повернення товару належної якості.

Згідно вищевказаного закону, покупець має право:

  • обміняти товар на аналогічний, за умови збереження товарного вигляду, цілісності упаковки, повної комплектації, невикористання, збереження виробничих пломб, ярликів, буклетів, інструкції, пінопласту, чека про оплату та гарантійного талона (якщо він додавався до товару);
  • повернути товар, за умови збереження товарного вигляду, цілісності упаковки, повної комплектації, невикористання, збереження виробничих пломб, ярликів, буклетів, інструкції, пінопласту, чека про оплату та гарантійного талона (якщо він додавався до товару).

Умови повернення товару неналежної якості.

Якщо покупець отримав товар неналежної якості (брак), він може повернути товар, обміняти товар на аналогічний без браку або отримати знижку на бракований товар за узгодженням з менеджером.

Обмін або повернення товару здійснюється після висновків сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .

Відрізний товар (флізелін, стабілізатор для вишивки, коса бейка, гумки, стрічки) поверненню та обміну не підлягає згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1991 р № 216.

Для оформлення повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером за наступними номерами: +38 (068) 037-95-08, +38 (044) 461-98-06.

Терміни повернення товару

Повернення або обмін товару можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару у компанії перевізника.

Вартість доставки повернення товару

Поштові витрати на доставку повернення товару належної якості оплачує покупець.

Поштові витрати на доставку повернення товару неналежної якості або повернення через помилки працівників магазину оплачує магазин. Відправки повернень товару здійснюються без грошового переказу.

Повернення коштів

Грошові кошти повертаються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.