Сервісний центр
Клієнт має право на ремонт придбаної швейної машини протягом гарантійного терміну тільки в тому випадку, якщо поломка не є наслідком порушення експлуатації обладнання, неправильного транспортування і дії сторонніх людей.
Якщо покупець порушував рекомендації, зазначені в інструкції по використанню, то обслуговування проводиться виключно за його рахунок. Гарантія також не поширюється при повторному зверненні, якщо користувач проігнорував поради фахівців, і його дії призвели до поломки обладнання.
Прийом обладнання в сервісний центр здійснюється тільки при наявності талона. Гарантія дійсна, якщо:
- талон заповнений чітко і правильно, в документі чітко вказана модель і серійний номер обладнання, дата покупки, печатка магазину і підпис продавця-консультанта або менеджера;
- надано оригінал (ксерокопії не є підставою для прийому швейної машини в сервісний центр);
- устаткування використовувалося відповідно до вимог, прописаних в інструкції по експлуатації.
Спеціалісти сервісного центру мають право не прийняти швейну машину для виконання гарантійного обслуговування в разі відсутності у клієнта талона, нерозбірливо написаних в ньому даних, суперечливою або нерозбірливою інформації.
Також обладнання не береться, якщо на ньому є сліди самостійного розкриття або ремонту без наявності відповідної відмітки в талоні.
Не поширюється гарантія на наступні комплектуючі:
- лампи розжарювання;
- голки;
- човник;
- приводний ремінь;
- ножиці;
- човникові вставки;
- вироби з тонкого дроту;
- запобіжники;
- пускачі;
- градуйовані фолье;
- приводні ремені.
Умовами обслуговування не передбачається чистка швейної машини, її налаштування в період терміну.